HTML

Feedek

Egy kocka naplójából...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Dev notes (((i&134) | random(255)) >> 7) | 1

astegi 2012.06.07. 19:15

<devnote>
Ma hihetetlenül jó kedvem van. Mindent sikerült elintézni a mai nap folyamán a munkában. Vagyis majdnem mindent, de ha egy nap mindent megcsinálnánk, mi maradna későbbre? :)
Volt egy kis probléma a szövegigazítással (merthogy az én kvázi-hivatalos beosztásom esztétikus és egyértelmű feliratrendező algoritmus implementáló szakember C#-ban, autocad alá), de azt sikerült megjavítanom, viszont találtak egy fura esetet, amikor én azt mondom az algoritmusnak, tolja közelebb a vonalhoz, ő meg távolabbra tolja. De no para, hej! Holnap kijavítom azt is.
És még fogadtunk is, hogy - egyesek szerint - nem bírok meginni húzóra másfél liter vizet. Tévedtek. Aztán második fogadás, hogy nem bírom ki, míg hazaérek 1 órán át. Kibírtam. A fogadásból befolyt összeget a Balatonról hazautazásomra fordítom :)
</devnote>

Meséltem, hogy hétvégén balcsin pakolászás lesz, nos, megvettem hozzá a vonatjegyet. De miért is bkv-val jöjjek haza, gyönyörű időnk van, gondoltam sétálok egyet, az Anima Sound System koncertig van idő bőven. Nagyon szépeket láttam, amit tudtam, meg is örökítettem. Jártam egy klipforgatás helyszínén is, szinte hallottam a zenét a kis utcán, áradt a falakból. Szűk utca, macsakaköves, meredek, de ha fényképről (és ahogy a videoklipből is) nézném, azt mondtam volna, ez tuti valahol Szentendrén, vagy külföldön van, Budapesten ilyen utca nincs is! Pedig van. Ahogy sétáltam ezen a kis utcán, előttem egy taxi tolatott (merthogy zsákutca is). Gyalog lazán beértem, a taxis utasa fülig érő szájjal mosolygott, biccentett nekem. Kedves gesztus, én sem álltam meg a viszonzását. Később meg megijedt tőlem egy idős bácsi, ahogy sétáltam mögötte, ő meg hirtelen visszafordult. Csupa pozitívum a napom, és még nincs vége! Este tali Majával, koncert, ki tudja még mi ;)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása