HTML

Feedek

Egy kocka naplójából...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sikersztori (?)

astegi 2012.06.06. 22:13

 Minden kívánságom így teljesüljön! Reggel azt hittem, átalszom a Vénusz áthaladását, de nem. Felébredtem rá, és egy távcsővel sikeresen meg is figyeltem, napszűrő nélkül persze, mert hát úgy a kemény! És még látok. A trükk az volt, hogy leszedtem az okulárt, és egy papírlapra vetítettem a nap fényét. Ott, ahol a Vénusz elhaladt, egy sötét folt volt a papíron. Leleményes, ugye?

Aztán a munka. Egy kivételével az összes ma érkezett hibajegyet orvosoltam. Ez már csak azért is jó, mert ilyen még nem volt. Egy hete még úgy kellett utat vágnom a feladatlistában, ma meg már majdhogynem kong az ürességtől. Juhéj! Aztán az interjú. Véleményem szerint egész jól sikerült. Ilyenkor az szokott lenni, hogy 48.5%-os bukta a vizsgaeredményem. Vagy 3-as. Más opció nem nagyon fordult elő még. Tartson ki ez a szerencsesorozat egész a jövő hét csütörtökig. Akkor lesz az utolsó vizsgám.
Tanulni persze nem tudok rá hétvégén, mert megyünk Balatonfűzfőre lakást pakolni (kiadjuk albérletbe), így marad a hétköznap este tanulás. De nem holnap, mert holnap Anima koncert Majával (a Bodies2-es mégnemrandiztunk lány), holnapután meg Nórival találkozom este. Ki az a Nóri? Lásd: ezen a blogon a legelső bejegyzés. El vagyok halmozva nőkkel :D
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása