HTML

Feedek

Egy kocka naplójából...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bűnbak

astegi 2012.06.30. 21:35

Hogy nekem mennyire rohadtul elegem van abból, hogy segítek, akinek csak tudok, aztán ha történik valami, egyből én vagyok a bűnbak! Volt pofám elkérni anyu kocsiját bátyáméktól, hogy elmehessek Pilisszentkeresztre; most azzal a váddal szembesülök, hogy sikeresen kilyukasztottam a kocsi olajtartályát. Egyszer nem vertem oda semminek, észrevettem volna; most néztem, az albérlet előtt, ahol parkoltam, nincs egy deka olajfolt se.

Spórolni akartam, ehelyett támogatom az embereket, csak mert valakik túlvállalják magukat, és a végén ők maradnának szarban. Ehelyett én szívom meg. A héten vettem egy scannert, teletankoltam a kocsit, és kölcsönadtam a fizetésem maradékának 3/4-ét. Talán érthető, hogy zabos vagyok, hisz félre akartam tenni pénzt, szeptembertől újra tandíj, albérletet is váltanék, és jó volna, ha nem csak párszáz Ft maradna a számlámon az utolsó napokra... Dühös vagyok.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása