HTML

Feedek

Egy kocka naplójából...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Dev Note #4

astegi 2010.11.22. 02:16

A programom elérte az alpha fázist. Rengeteg teszt, rengeteg javítás, bugkeresés, és fejlesztés vár még rám, de mondhatom, hogy megéri. Megszületett a semmiből, kb 5 nap alatt elért egy egész jó helyezést. Ez jó érzés. Ezért programozok.
Ami hátra van:
 - cachelt betöltés
 - progressdialog (hogy lásd, hogy csinál valamit a progi)
 - eltűntetni amit nem kell látni, és elővarázsolni, ha kell

És ha mindezek készen vannak, a program eléri a beta fázist, amikor prezentálható lesz a megrendelő felé is, legvégül megjelenik a release fázis, amikor a tömegek (?) felé is megjelenik, használhatóvá válik a program. De ez még messze van.

Az örömöm azonban nem teljesen felhőtlen: annyit kockultam ebben a pár napban, hogy szinte teljesen elvesztem. Nem mozdultam ki már 5 napja, enni alig ettem, inni alig ittam, emberekkel szinte nem is beszéltem. Pár órára felmentem wowra, de már nem köt le annyira, mint régen. Helyre kéne billenteni a kockaság-mérőm, el kéne menni valahova. Mondjuk Almádiba, Fűzfőre vagy Bajára, olyan helyre, ahova nem tette még be a lábát az internet. Ki tart velem? :)

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holdraforgóvirág 2010.12.14. 03:49:57

Nem kritika, de én a posztjaidnak kb. a felét értem csak és azt is csak azért, mert Vermes Lovag és Jb is programozók és előszererettel okosítanak engem nagyon lebutított programozáshoz való dolgokkal:D
De egyébként örülök, hogy újra itt vagy.:)
süti beállítások módosítása