HTML

Feedek

Egy kocka naplójából...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vidékiman

astegi 2012.07.23. 22:08

Jó vidéki emberként igényem van a testmozgásra. Baján gyalog, vagy biciklivel megyek akárhova, hisz botorság autóval menni 10 km-en belülre. Persze Budapestre ez így már nem állja meg a helyét, de... Mégis? Már 8. napja biciklivel megyek munkába, októberig ez nem is nagyon fog változni. Emellett már másodszor voltam a Margitszigeten futni, a köridőm 34 percről 32-re javult... Igényem van a mozgásra. Minél többre, minél fárasztóbbra. Kikapcsol, nem gondolkodok értelmetlenségeken; és még az orromat is tisztíccsa az állóképességem is javítja. Most már jöhetnek az olyan szabadtéri programok, mint frizbizés, tollas, foci, futás, bicikli, görkori; mehetünk úszni, jégkorizni hokipályára; falat mászni, squasholni. Mind jó program, mindben benne vagyok. Ki tart velem? Csak bátran! :)

Más: Vettem egy gitárt. Zenélni ugyan nem tudok rajta (még), de már sikerült lefognom nem is egyszer az A-mollt meg az E-mollt, és egy mondóka első 8 dallamát eljátszani. Emellett elkezdtem játszani a Frets on Fire nevű, PC-s Guitar Hero klónnal. Már többször is majdnem hibátlanul (1 akkord tévesztés) eljátszottam a gyakorlódalt! 65000 pontot összeszedni pedig nem kis teljesítmény! És hogy a stílusnak is adózzak, vettem egy karórát. A kis dolgoknak is örüljünk!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása