HTML

Feedek

Egy kocka naplójából...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Comeback

astegi 2012.06.03. 13:33

Tegnap az Irie Maffia koncertről hazafelé jövet, sörtől, bortól kissé kótyagosan, eldöntöttem, folytatom a blogírást. Az elmúlt időszakban annyi pozitív dolog történt velem, hogy csak kapkodom a fejem, mi történik itt, kérem szépen? Vegyük szépen sorjába:

- Egy éve szoftverfejlesztőként dolgozom. No nem állandós munka, csak diákmunka, mégis teljes munkaidőben csinálom. Ebben az időszakban annyit tanultam, mint előző 5 évben összesen. Hatalmas ugrás volt a programozói (megálmodott) karrieremben. Eljutottam oda, hogy rám mertek bízni egy komplett és fontos feladatrészt, amit egyedül viszek.

- Bár még nincs vége a vizsgaidőszaknak, de remekelek: 3-as Irányítástechnika, 3-as valószínűségszámítás. egész pontosan 1-1 órát tanultam rájuk úgy, hogy előtte-utána végig dolgoztam. Már csak egy vizsga van hátra.

- Felkértek, hogy korrepetáljak programozásból. Ebben talán nincs semmi különös, szeretek programozni, másoknak segíteni, ámde a csavar a történetben, hogy a kedves delikvens elintézett nekem egy interjút a Google-nál. Jó, tudom, nem nagy cég, mert nem az USA-beli Google, de mégis a Google! Hebegtem, habogtam, kicsúszott a kezemből az irányítás, csak pislogtam. Mivan? Ez, velem? Addig vagyok optimista, amíg tudom, hogy úgysem történik semmi jó. De ha mégis, leblokkolok. Azóta szegény lány már talán sajnálja, hogy felkért, a hitetlenségemért és/vagy a beszélgetős kedvemért. Tudniillik, a közléskényszerem nem vetettem le.

Nőfronton a helyzet változatlan, már megbékéltem mindenkivel, akivel a múltban összeakasztottam a bajszom. Megismertem ellenben Pannit, Szofit, Andit, beszélgetek Krisztivel; És bár szívem egy konkrét személyhez húz, egy nevető ötödik lehet a győztes, akivel már nagyon régóta ismerjük egymást, de még sosem randiztunk. Pár hete azonban megbeszéltük, el kéne mennünk randizni. Szép volt a Bodies2 kiállítás, de randinak picit erős a sok preparált-feldarabolt ember, akik valaha ugyanígy éreztek, véreztek, nevettek és sírtak, mint azok, akik ezt a pár sort olvassák. Így megbeszéltünk egy színházat :)
Túlszocializált lettem. Bár még mindig rengeteget ülök itthon, de nem tétlenül: beszélgetek, tervezek eventeket, segítek akinek csak tudok, eljárok pipázós estekre (most már tudom, szívni kell :D), munkatársaimmal koncertre / sörözni / társasozni... Nyoma sincs a depressziómnak. Nincs időm rá.

Ja van még egy csomó említésre méltó dolog: megkereszteletlen létemre keresztapa lettem, bátyám idősebb kislányáé (szeptemberben lesz 2 éves). Imádom a kiscsajt, mindig mosolyt csal az arcomra, de a húga (mostanában volt fél éves) se rest! Annál gyönyörűbb kék szempárt még nem láttam, és ha rámnevet, megszűnik a tér és idő kapcsolata. :)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása