HTML

Feedek

Egy kocka naplójából...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A grincs, aki (majdnem) ellopta a karácsonyt

astegi 2010.12.20. 20:58

Sikerült befejezni a takarítást, nem gondoltam volna. Egymagam, 80+ négyzetméterre, kevesebb mint 6 óra alatt rendet raktam, felporszívóztam, elmosogattam, a szemetet levittem, külön a szelektív hulladékot, ahogy az módi nálunk. Főztem sajtos-paradicsomos-mézes tésztát (valamilyen fűszer még hiányzik belőle, szóval még kísérletezés tárgya lesz, mint az almás rántottám). Egy szóval, végeztem. Így a grincs, a szoba rendetlenség-faktora nem tudja ellopni a karácsonyt. Ja mert hogy nálunk lesz az albiban fent a karácsony, és égne a fejem, ha megjönnek a vendégek (12+ fő), itt meg mindenfelé energiaitalos dobozok, pizzás dobozok, papírok, zsebkendők, kutyafüle, macskafarka, 1 havi mosogatnivaló meg a rejtélyes, robbanásszerű evolúciós fejlődésnek induló Ödön, az ágyalattlakó.
Nem halogathattam tovább, holnap hazamegyek Bajára, hogy csütörtökön anyuval felvértezve jöjjünk vissza. A Szenteste bátyámnál, a feleségénél, és az ennivalóan édes 3 hónapos unokahúgommal, 25-ére meg az össznépi ünneplés van tervbe véve. Már csak a fát kell megvennem.
Szilveszter? Ötletem sincs. Lesz tanulás, mert 6-án egy beiktatott szünet - sofőrködök picit - után 11-én egy nagyon nehéz vizsga vár rám (Adatbázisok), lesz filmnézés, mert valószínűsíthetően egyedül leszek fent. 13-án megint csak egy nehéz vizsgám lesz, Elektronika. Szerencsémre ezzel a két vizsgával le van tudva az idei félév. Hurray!

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

astegi 2010.12.21. 08:56:41

@Holdraforgóvirág: almás rántotta receptje: az almát meghámozzuk, felkockázzuk, előre megpároljuk/pirítjuk. A kellően ropogós, vagy kellően puha alma levét leöntjük, majd ráöntjük a reszelt sajttal és ételízesítővel felturbózott tojást, majd készre sütjük.
Kinézetre nem a legszebb, mert az alma miatt barna lesz a tojás, de finom és laktató :)
süti beállítások módosítása